en


helpdesk

Wrocław

Odpowiedzialność:

  • Wspieranie procesu zarządzania uprawnieniami,
  • Wsparcie użytkowników w tym zakresie,
  • Realizacja wniosków o usprawnienia (systemy i aplikacje),
  • Rozpatrywanie złożonych wniosków.

Oczekiwany profil:

  • Znajomość zagadnień ITIL,
  • Biegła obsługa komputera w środowisku Microsoft Windows,
  • Znajomość Microsoft Office,
  • Komunikatywny angielski,
  • Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku.

Dodatkowe informacje

Oferujemy:

  • Współpracę najpierw na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia,
  • Dedykowanego opiekuna administracyjnego,
  • Zatrudnienie w oparciu o dowolną formę współpracy (umowa o pracę/umowa zlecenie/B2B),
  • Pakiet benefitów (prywatne ubezpieczenie medyczne, karta multisport).

 Osoby zainteresowane wzięciem udziału w rekrutacji prosimy o przesyłanie CV na adres email: praca@coreservices.pl lub aplikowanie poprzez formularz umieszczony na stronie.

 
Wróć do wyników wyszukiwania

Wyślij CV

Załącz CV*

* Obowiązkowe pola