ende


Operator Helpdesk ( 1 linia wsparcia)

Wrocław

Odpowiedzialność:

• Wspieranie procesu zarządzania uprawnieniami,
• Wsparcie użytkowników w tym zakresie,
• Realizacja wniosków o usprawnienia (systemy i aplikacje),
• Rozpatrywanie złożonych wniosków.

Oczekiwany profil:

• Biegłą obsługę komputera w środowisku Microsoft Windows,
• Znajomość Microsoft Office,
• Komunikatywny angielski,
• Mile widziana znajomość zagadnień ITIL,
• Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku.

Dodatkowe informacje

Oferujemy:
• Współpracę najpierw na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia (3-mies. okres próbny),
• Dedykowanego opiekuna administracyjnego,
• Zatrudnienie w oparciu o dowolną formę współpracy (umowa o pracę/umowa zlecenie/B2B),
• Pakiet benefitów (prywatne ubezpieczenie medyczne, karta multisport).

Osoby zainteresowane wzięciem udziału w rekrutacji prosimy o przesyłanie aplikacji na adres email: praca@coreservices.pl

 
Wróć do wyników wyszukiwania

Wyślij CV

Załącz CV*

* Obowiązkowe pola