ende

Specjalista ds. Wsparcia IT
Support/ Helpdesk

Kraków

Odpowiedzialność:

  • przyjmowanie zgłoszeń użytkowników dotyczących usług informatycznych, składane dostępnymi kanałami komunikacyjnymi (telefon, mail, system informatyczny),
  • weryfikacje oraz nadawanie priorytetu zarejestrowanym zgłoszeniom,
  • podejmowanie działania zmierzające do usunięcia zgłaszanych incydentów zgodnie z dostępną wiedzą i posiadanymi uprawnieniami, w założonym czasie obsługi,
  • pełnienie roli właściciela incydentu: prowadzenie bieżącej komunikacji z użytkownikami w zakresie stanu obsługi zarejestrowanych zgłoszeń, monitorowanie i eskalacje dla działań naprawczych zarejestrowanych zgłoszeń,
  • budowanie partnerskich relacji z użytkownikami usług informatycznych,
  • prowadzenie komunikacji  w sytuacjach awaryjnych
  • dokumentowanie procesu obsługi zgłoszeń w systemie realizacji zgłoszeń,
  • wykonywanie prac instalacyjnych oprogramowania zgodnie z obowiązującymi procedurami i uprawnieniami w założonym czasie obsługi,

Oczekiwany profil:

  • Dobra znajomość systemów operacyjnych Windows oraz programów biurowych pakietu MS Office;
  • Wiedza z zakresu budowy komputerów;
  • Analityczne podejście w diagnozowaniu zgłaszanych problemów;
  • Nastawienie na pomoc użytkownikom systemów informatycznych;
  • Zdolności interpersonalne, w szczególności łatwość nawiązywania kontaktów;
  • Umiejętność działania w zespole;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (umiejętność czytania dokumentacji technicznej w języku angielskim);
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Wykształcenie min. średnie;

 
Wróć do wyników wyszukiwania

Wyślij CV

Załącz CV*

* Obowiązkowe pola

NASZE WYRÓŻNIENIA

Cieszymy się, że Core Services już kilkukrotnie zostało wyróżnione nagrodami, które stanowią potwierdzenie dynamicznego rozwoju firmy, świadczą o wysokiej jakości oferowanych usług i umacniają naszą pozycję na rynku IT.